Wapro ERP - Cennik

Oprogramowanie Asseco Wapro ERP


Cennik

 

 

 

1. Oprogramowanie w chmurze – usługa WAPRO Online

 

Usługa

 

Okres rozliczenia usługi

Cena netto

Cena brutto (1)

Programy
WAPRO ERP
dostępne
w chmurze

 

podstawowa opłata za świadczenie usługi przez jeden okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy)
dla poszczególnych programów w najwyższych wariantach.
Tylko dla klientów nie będących Biurami Rachunkowymi.

159,00

195,57

 

podstawowa opłata za świadczenie usługi przez jeden okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy)
dla poszczególnych programów w wariantach BIURO PLUS a WAPRO Kaper, WAPRO Best i WAPRO JPK w wariantach BIURO. Wariant dostępny tylko dla Biur Rachunkowych.

159,00

195,57

 

podstawowa opłata za świadczenie usługi przez jeden okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy)
tylko dla programu WAPRO Mag w wariancie BIZNES.

129,00

158,67

 

podstawowa opłata za świadczenie usługi przez jeden okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy)
dla programu WAPRO JPK w wariancie BIZNES

bezpłatna *

bezpłatna *


*Usługa bezpłatna dla posiadaczy oprogramowania WAPRO ERP: WAPRO Mag, WAPRO Fakir i WAPRO Kaper.

 

 

 

 

 

2. Jednolity Plik Kontrolny – WAPRO JPK

 

Różnice między wariantami

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

BIZNES

 

generowanie i wysyłanie plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP,
współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.

bezpłatna *

bezpłatna *

BIURO

 

automatyzacja cyklicznego przygotowania i wysyłania plików w standardzie Jednolitego Pliku Kontrolnego z aplikacji WAPRO ERP jednocześnie dla wielu firm,
współpraca tylko z aktualną wersją oprogramowania WAPRO ERP, wariant przeznaczony dla Biur Rachunkowych, pakiet sieciowy bez limitu stanowisk.

990,00 **

1 217,70 **


* Aplikacja licencjonowana, bezpłatna dla posiadaczy aktualnej wersji oprogramowania WAPRO ERP: WAPRO Mag, WAPRO Fakir, WAPRO Kaper i WAPRO Fakturka (od wersji 8.30.2).
** Licencja czasowa na okres 365 dni, współpracuje z: WAPRO Mag, WAPRO Fakir, WAPRO Kaper i WAPRO Fakturka (od wersji 8.30.2).

3. Fakturowanie – WAPRO Fakturka

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

START

 

pakiet jednostanowiskowy, jedna firma

150,00

184,50

 

 

 

4. Sprzedaż i magazyn – WAPRO Mag

 

Różnice między wariantami

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

START

 

pakiet jednostanowiskowy,
jedna firma, jeden magazyn, jeden użytkownik

290,00

356,70

BIZNES

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
- kilka oddziałów, magazynów, użytkowników

690,00

847,70

BIZNES/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIZNES

690,00

847,70

PRESTIŻ

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
- kilka oddziałów, magazynów, użytkowników

1 590,00

1 955,70

PRESTIŻ/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu PRESTIŻ

1 390,00

1 709,70

PRESTIŻ PLUS

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
- kilka oddziałów, magazynów, użytkowników

1 990,00

2 447,70

PRESTIŻ PLUS/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu PRESTIŻ PLUS

1 590,00

1 955,70

EDUKACYJNA

 

pakiet edukacyjny sieciowy (tylko do celów dydaktycznych)

20,00

24,60

 

 

5. Aukcje internetowe – WAPRO Aukcje

 

Licencja czasowa
na okres 365 dni

 

Zakres licencji

Cena netto

START 1000

 

pakiet sieciowy do 1000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych *

299,00

START 3000

 

pakiet sieciowy do 3000 artykułów dostępnych w aukcjach internetowych *

699,00

START MAX

 

pakiet sieciowy bez limitu artykułów dostępnych w aukcjach internetowych *

1 599,00

 

* Liczba artykułów oznaczonych jako dostępne do wystawienia w aukcjach lub liczba unikalnych artykułów w aktualnie wystawionych aukcjach internetowych (większa z tych dwóch liczb).
Do pracy programu WAPRO Aukcje niezbędny jest program WAPRO Mag zgodnie z umową licencyjną.
Licencja w każdym wariancie obsługuje dowolną ilość kont Allegro w ramach jednej firmy.

 

6. Sklep internetowy – WAPRO B2C / Platforma biznesowa – WAPRO B2B

Różnice między wariantami

 

Usługa

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

Sklep internetowy /B2C/

 

abonament 30 dni

179,00

220,17

 

abonament 90 dni

507,00
(169,00 zł/30 dni)

623,61
(207,87 zł/30 dni)

 

abonament 360 dni *

1 548,00
(129,00 zł/30 dni)

1 904,04
(158,67 zł/30 dni)

Platforma biznesowa /B2B/

 

abonament 30 dni

229,00

281,67

 

abonament 90 dni

657,00
(219,00 zł/30 dni)

808,11
(269,37 zł/30 dni)

 

abonament 360 dni

2 628,00
(219,00 zł/30 dni)

3 232,44
(269,37 zł/30 dni)

* Promocja ,,WAPRO Mag START za 1 złoty !*’’

 

 

 

 

 

 

7. Mobilna firma – WAPRO Mobile

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

MOBILE ANDROID

 

pakiet jednostanowiskowy

1 390,00

1 709,70

MOBILE ANDROID/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko

1 390,00

1 709,70

MOBILE KONSOLA/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do konsoli zarządzającej

100,00

123,00

 

 

 

 

 

8. Mobilna platforma analityczna – WAPRO iBusiness

 

Usługa

 

Okres rozliczenia usługi

Cena netto

Cena brutto (1)

Dostęp ze smartfonów i tabletów
do danych programu
WAPRO Mag

 

 

abonament na 30 dni na jedno urządzenie

50,00 0,00 *

61,50 0,00 *

* Promocja "Używaj bezpłatnie iBusiness!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.Księga podatkowa i ryczałt – WAPRO Kaper

 

Różnice między wariantami

 

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

START

 

pakiet jednostanowiskowy (nie zawiera uproszczonych płac)

290,00

356,70

BIZNES

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
(do 3 oddziałów)

690,00

848,70

BIZNES/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIZNES

690,00

848,70

BIURO *

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
(dowolna liczba firm)

1 290,00

1 586,70

BIURO/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIURO

1 190,00

1 463,70

EDUKACYJNA

 

pakiet edukacyjny sieciowy (tylko do celów dydaktycznych)

20,00

24,60

* Uwaga - specjalna cena. Sprawdź warunki promocji!

 

 

 

10.Finanse i księgowość – WAPRO Fakir

Różnice między wariantami

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

BIZNES

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
(do 3 oddziałów)

1 490,00

1 832,70

BIZNES/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIZNES

1 190,00

1 463,70

BIURO *

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
(dowolna liczba firm)

2 190,00

2 693,70

BIURO/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIURO

1 290,00

1 586,70

BIURO PLUS *

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
(dowolna liczba firm)

2 490,00

3 062,70

BIURO PLUS/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIURO PLUS

1 490,00

1 832,70

PRESTIŻ

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko
(dowolna liczba oddziałów)

2 490,00

3 062,70

PRESTIŻ/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu PRESTIŻ

1 490,00

1 832,70

BUDŻET

 

pakiet sieciowy, licencja na pierwsze stanowisko

5 000,00

6 150,00

BUDŻET/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BUDŻET

4 000,00

4 920,00

EDUKACYJNA

 

pakiet edukacyjny sieciowy (tylko do celów dydaktycznych)

20,00

24,60

* Uwaga - specjalna cena. Sprawdź warunki promocji!

 

11. Kadry i płace – WAPRO Gang

Różnice między wariantami

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

BIZNES 30

 

pakiet sieciowy do 30 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (do 3 oddziałów)

990,00

1 217,70

BIZNES 50

 

pakiet sieciowy do 50 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (do 3 oddziałów)

1 590,00

1 955,70

BIZNES 100

 

pakiet sieciowy do 100 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (do 3 oddziałów)

1 990,00

2 447,70

BIZNES/PAKIET 100

 

każde kolejne 100 osób w kartotece ponad wariant BIZNES 100,
licencja na pierwsze stanowisko (do 3 oddziałów)

1 090,00

1 340,70

BIZNES MAX

 

pakiet sieciowy powyżej 1200 osób w kartotece
licencja na pierwsze stanowisko (do 3 oddziałów) - na zamówienie

 

 

BIZNES/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIZNES

25% posiadanego pakietu

25% posiadanego pakietu

BIURO 30 *

 

pakiet sieciowy do 30 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

1 090,00

1 340,70

BIURO 50 *

 

pakiet sieciowy do 50 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

1 590,00

1 955,70

BIURO 100 *

 

pakiet sieciowy do 100 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

2 290,00

2 816,70

BIURO/PAKIET 100 *

 

każde kolejne 100 osób w kartotece ponad wariant BIURO 100,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

1 090,00

1 340,70

BIURO MAX *

 

pakiet sieciowy powyżej 1200 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm) - na zamówienie

 

 

BIURO/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIURO

25% posiadanego pakietu

25% posiadanego pakietu

BIURO PLUS 50 *

 

pakiet sieciowy do 50 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

2 490,00

3 062,70

BIURO PLUS 100 *

 

pakiet sieciowy do 100 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

3 490,00

4 292,70

BIURO PLUS/PAKIET 100 *

 

każde kolejne 100 osób w kartotece ponad wariant BIURO PLUS 100,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm)

1 490,00

1 832,70

BIURO PLUS MAX *

 

pakiet sieciowy powyżej 1200 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba firm) - na zamówienie

 

 

BIURO PLUS/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu BIURO PLUS

25% posiadanego pakietu

25% posiadanego pakietu

PRESTIŻ 50

 

pakiet sieciowy do 50 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba oddziałów)

2 490,00

3 062,70

PRESTIŻ 100

 

pakiet sieciowy do 100 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba oddziałów)

3 490,00

4 292,70

PRESTIŻ/PAKIET 100

 

każde kolejne 100 osób w kartotece ponad wariant PRESTIŻ,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba oddziałów)

1 490,00

1 832,70

PRESTIŻ MAX

 

pakiet sieciowy powyżej 1200 osób w kartotece,
licencja na pierwsze stanowisko (dowolna liczba oddziałów) - na zamówienie

 

 

PRESTIŻ/STANOWISKO (2)

 

dodatkowe stanowisko do pakietu PRESTIŻ

25% posiadanego pakietu

25% posiadanego pakietu

EDUKACYJNA

 

pakiet edukacyjny sieciowy (tylko do celów dydaktycznych)

20,00

24,60

* Uwaga - specjalna cena. Sprawdź warunki promocji!

 

 

 

12. Ewidencja środków trwałych i amortyzacji – WAPRO Best

 

Różnice między wariantami

 

Licencja

 

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

BIZNES 100

 

pakiet sieciowy do 100 środków trwałych
(do 3 oddziałów)

890,00

1094,70

BIZNES/PAKIET (I) 100

 

każde kolejne 100 środków trwałych w kartotece
ponad wariant BIZNES 100 (do 3 oddziałów)

390,00

479,70

BIZNES/PAKIET (II) 100

 

każde kolejne 100 środków trwałych w kartotece
ponad wariant BIZNES 1000 * (do 3 oddziałów)

190,00

233,70

BIURO 100 **

 

pakiet sieciowy do 100 środków trwałych

990,00

1 217,70

BIURO/PAKIET (I) 100 **

 

każde kolejne 100 środków trwałych w kartotece
ponad wariant BIURO 100 (dowolna liczba firm)

390,00

479,70

BIURO/PAKIET (II) 100 **

 

każde kolejne 100 środków trwałych w kartotece
ponad wariant BIURO 1000 * (dowolna liczba firm)

190,00

233,70

EDUKACYJNA

 

pakiet edukacyjny sieciowy (tylko do celów dydaktycznych)

20,00

24,60

* Obowiązuje jedynie przy jednorazowym zakupie przez podmiot nieposiadający dotychczas licencji WAPRO Best nowego pakietu. Nie dotyczy rozbudowy i aktualizacji.
** Uwaga - specjalna cena. Sprawdź warunki promocji!

 

 

13. Analizy wielowymiarowe – WAPRO Analizy

Zapoznaj się z zasadami aktualizacji oraz zasadami bezpłatnej pomocy serwisowej .

 

 

Zasady dotyczące crossupgrade'u - przejścia z oprogramowania dla DOS na oprogramowanie dla Windows

 

Warunki crossupgradu

Opis

100 zł netto za stanowisko

Do otrzymania oprogramowania dla Windows w promocyjnej cenie uprawnieni są użytkownicy programów DOS w wersjach wprowadzonych do sprzedaży po 1 października 2015.

Uwaga!
Aby otrzymać promocyjna cenę za stanowiska oprogramowania dla Windows należy dostarczyć następujące dokumenty: fakturę zakupu programu bądź ostatniej płatnej aktualizacji, certyfikat autentyczności, kartę rejestracyjną dla użytkownika, oświadczenie o rezygnacji z prawa do użytkowania oprogramowania dla DOS na korzyść oprogramowania dla Windows.

Oferta dotyczy przejścia z posiadanego oprogramowania dla DOS na odpowiadające mu oprogramowanie dla Windows.

40% rabatu

Do otrzymania rabatu uprawnieni są użytkownicy programów DOS w wersjach wydanych przed 1 października 2015.

Uwaga!
Aby go otrzymać należy dostarczyć certyfikat autentyczności, kartę rejestracyjną dla użytkownika oświadczenie o rezygnacji z prawa do użytkowania oprogramowania dla DOS na korzyść oprogramowania dla Windows.

Rabat dotyczy przejścia z posiadanego oprogramowania dla DOS na odpowiadające mu wprost oprogramowanie dla Windows.

przykład

W sytuacji, kiedy użytkownik obecnie posiada program WF-MAG DOS BIZNES na 6 stanowisk i faktycznie pracuje na wszystkich sześciu, wykupuje crossupgrade do wariantu BIZNES (pakiet na pierwsze stanowisko + pięć dodatkowych) otrzymując odpowiednie warunki cenowe uzależnione od momentu zakupu posiadanej wersji programu dla DOS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14. Microsoft SQL Server 2017 (Standard/Enterprise)

 

Licencja (3)

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

MS SQL Server 2017 Standard
Edition Runtime

Licencja na serwer wraz z jednym stanowiskiem

500,00

615,00

MS SQL Server 2017 Standard
Edition Runtime

Licencja na każde następne stanowisko

500,00

615,00

MS SQL Server 2017 Standard
Edition Runtime

Abonament zapewniający nieodpłatny upgrade (4)
dla serwera wraz z jednym stanowiskiem

115,00

141,45

MS SQL Server 2017 Standard
Edition Runtime

Abonament zapewniający nieodpłatny upgrade (4)
dla każdego następnego stanowiska

130,00

159,90

MS SQL Server 2017 Standard
Edition Full Use (6)

Licencja na pakiet dwóch rdzeni (5) w serwerze
bez ograniczenia ilości stanowisk

   

MS SQL Server 2017 Standard
Edition Full Use (6)

Abonament zapewniający nieodpłatny upgrade (4)
dla każdego pakietu dwóch rdzeni na serwer

   

MS SQL Server 2017 Enterprise
Edition Full Use (6)

Licencja na pakiet dwóch rdzeni (5) w serwerze
bez ograniczenia ilości stanowisk

   

MS SQL Server 2017 Enterprise
Edition Full Use (6)

Abonament zapewniający nieodpłatny upgrade (4)
dla każdego pakietu dwóch rdzeni na serwer

   

 

 

 

15.Microsoft Windows Remote Desktop Services 2016

 

 

Licencja

Zakres licencji

Cena netto

Cena brutto (1)

Microsoft Windows Remote Desktop Services 2016 5 CALs

Licencja na pięć stanowisk

2 160,00

2 656,80

Microsoft Windows Remote Desktop Services 2016 5 CALs

Abonament zapewniający nieodpłatny upgrade (4)
dla pięciu stanowisk

730,00

897,90

Microsoft Windows Remote Desktop Services 2016 CAL

Licencja na jedno stanowisko

432,00

531,36

Microsoft Windows Remote Desktop Services 2016 CAL

Abonament zapewniający nieodpłatny upgrade (4)
dla jednego stanowiska

146,00

179,58

 

Gestor Nexo


Gestor Nexo

e-abonament Gestor nexo Licencja na 1 rok użytkowania (do 3 stanowisk) - Cena brutto 276 zł

e-abonament Gestor nexo Licencja na 1 rok użytkowania (każde kolejne stanowisko) - Cena brutto 30 zł

e-abonament Gestor nexo PRO Licencja na 1 rok użytkowania (do 3 stanowisk) - Cena brutto 399 zł

e-abonament Gestor nexo PRO Licencja na 1 rok użytkowania (każde kolejne stanowisko) - Cena brutto 55 zł

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Więcej

Rewizor Nexo

Nowoczesny system finansowo-księgowy do sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.


Rewizor Nexo

Rewizor nexo (system finansowo-księgowy) Licencja na jedno stanowisko 1400 zł brutto

Rewizor nexo (system finansowo-księgowy) Licencja na 3 stanowiska 2400 zł brutto

Rewizor nexo PRO (system finansowo-księgowy) Licencja na jedno stanowisko 2600 zł brutto

Rewizor nexo PRO (system finansowo-księgowy) Licencja na 3 stanowiska 4000 zł brutto

Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza.

Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą.

Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rachmistrz nexo – program do prowadzenia uproszczonej księgowości, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami.

 

Najważniejsze możliwości Rewizora nexo:

  • płynna zmiana z księgowości uproszczonej na księgi rachunkowe;
  • obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym: otwarcie i zamknięcie ksiąg; kwalifikowanie zapisów do „13. miesiąca”;
  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego okresu obrachunkowego, automatyczne tworzenie kont kartotekowych, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja (podział dokumentów na dekrety i polecenia księgowania), różne stany dokumentu (w przygotowaniu, zatwierdzony i zaksięgowany), zaawansowana kontrola kręgu kosztów;
  •  ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • rozbudowana sprawozdawczość finansowa - dostosowanie sprawozdań do własnych potrzeb;
  • podstawowa ewidencja wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (offline i online);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, integracja z zapisami na konta oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników, podatek CIT (dla osób prawnych) oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) z możliwością eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja dokumentów księgowych oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

Więcej

Gratyfikant Nexo

Intuicyjny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.


Gratyfikant Nexo

Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy)  Licencja na 30 pracowników - 1800 zł brutto

Gratyfikant nexo PRO (system kadrowo-płacowy) Licencja na 50 pracowników - 2600 zł brutto

Gratyfikant nexo to system kompleksowo wspomagający obsługę kadr i płac w małych i średnich firmach oraz w biurach rachunkowych. Intuicyjny interfejs i automatyzacja wielu czynności znacznie przyśpieszają pracę, a duża elastyczność daje szerokie możliwości konfiguracji.

Gratyfikant nexo zawiera wszystkie funkcje niezbędne w dziale kadr i płac – od prowadzenia rozbudowanej ewidencji osobowej i wystawiania umów o pracę i umów cywilnoprawnych, przez proste i zaawansowane planowanie i naliczanie wynagrodzeń, po generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS oraz wystawianie różnych dokumentów kadrowo-płacowych.

Najważniejsze możliwości Gratyfikanta nexo

  • strona główna programu zbierająca najważniejsze informacje o bieżącym stanie rozliczeń kadrowo-płacowych w firmie;
  • wbudowany mechanizm przypomnień kadrowych – np. po rozwiązaniu umowy program przypomni o konieczności wystawienia świadectwa pracy, informacji PIT-11 oraz o wyrejestrowaniu z ubezpieczeń;
  • prosty, intuicyjny i jednocześnie dający wiele możliwości system planowania i realizacji wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców: 
    - składniki płacowe kwotowe, definiowalne, z rozbudowanymi możliwościami parametryzacji; 
    - określanie wartości składników globalnie, dla działów lub poszczególnych pracowników; 
    - łatwe wprowadzanie zmian w systemie wynagrodzeń za pomocą operacji zbiorczych; 
    - rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, potrąceń komorniczych; 
    - automatyzacja naliczania  wynagrodzeń – przypomnienia, rozbudowany i intuicyjny kreator; 
    - analizator wypłaty – szczegółowy opis obliczeń poszczególnych wartości wypłaty; 
    - duże możliwości konfiguracji wydruków list płac; 
  • rozbudowana ewidencja osobowa z przejrzyście pogrupowanymi danymi umożliwiająca gromadzenie wszelkich informacji niezbędnych do wygodnej obsługi pracowników;
  • umowy o pracę i cywilnoprawne wraz z aneksami;
  • bogaty zestaw wbudowanych wydruków kadrowych (umowy, aneksy, świadectwo, zaświadczenia, oświadczenia, skierowania i inne); możliwość tworzenia własnych wzorców;
  • planowanie czasu pracy, obsługa wielu systemów rozliczania czasu pracy, dowolne okresy rozliczeniowe;
  • ewidencja czasu pracy: 
    - godziny przepracowane, nadgodziny dzienne i średniotygodniowe, godziny nocne; 
    - urlopy, zwolnienia lekarskie, inne nieobecności; 
    - ekwiwalenty za urlop; 
  • akordy, prowizje i potrącenia komornicze;
  • obsługa delegacji krajowych i zagranicznych;
  • naliczanie, drukowanie i wysyłka elektroniczna deklaracji skarbowych (PIT-2, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-8C, PIT-11, PIT-12, PIT-37, PIT-40);
  • generowanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS – współpraca z programem Płatnik;
  • bankowość elektroniczna;
  • Portal pracownika – nowoczesny kanał komunikacji z pracownikiem, który za pomocą przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca może mieć wgląd do swoich danych.

Więcej

Rachmistrz Nexo

System do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego.


Rachmistrz Nexo

Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego) Licencja na jedno stanowisko - Cena brutto 530 zł

Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego) Licencja na 3 stanowiska - Cena brutto 800 zł

Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego) Licencja na jedno stanowisko - Cena brutto 700 zł

Rachmistrz nexo PRO (księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego)  Licencja na 3 stanowiska - Cena brutto 1000 zł

Rachmistrz nexo to system obsługi uproszczonej księgowości, przeznaczony dla firm prowadzących księgę przychodów i rozchodów lub rozliczających się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że ewidencja księgowa z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.

Rachmistrz nexo został wyposażony w szereg rozbudowanych funkcji ułatwiających prowadzenie księgowości (od ewidencji VAT, umów i płac, środków trwałych i pojazdów, przez wystawianie deklaracji skarbowych i ZUS, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych, po rozliczanie rozrachunków). Zaletami programu są m.in. automatyczna dekretacja dokumentów oraz elastyczna obsługa finansów i rozrachunków.

Rachmistrz nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo – system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej, Rewizor nexo – system finansowo-księgowy, Gratyfikant nexo – system kadrowo-płacowy oraz Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami.

 

Najważniejsze możliwości Rachmistrza nexo:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (płynne przejście między różnymi formami księgowości);
  • ewidencja i rozliczanie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży (w tym sprzedaż marża), rozliczenia metodą kasową, korekty VAT nieterminowych płatności z możliwością tworzenia zapisów na podstawie JPK_VAT;
  • ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i dekretacja amortyzacji z uwzględnieniem kosztów przypadających na miejsca użytkowania, wydruk tabeli i planów amortyzacji), a także ewidencja wyposażenia i remanentów;
  • podstawowa obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
  • zaawansowany system rozliczeń właścicielskich: od składek ZUS wspólnika, poprzez ewidencję przychodów z innych źródeł (EP), do odliczeń i obniżek podatku związanych z różnymi ulgami;
  • ewidencja i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej oraz pojazdów firmowych z możliwością częściowego bądź pełnego odliczenia VAT;
  • obsługa dowodów wewnętrznych - dokumentów własnych podmiotu dotyczących operacji zachodzących wewnątrz firmy;
  • obsługa operacji kasowych gotówkowych i bezgotówkowych (płatność kartą płatniczą, bony), raporty kasowe;
  • obsługa operacji związanych z rachunkami bankowymi, polecenia przelewu standardowe, ZUS, podatkowe z wykorzystaniem bankowości elektronicznej (off-line i on-line);
  • ewidencja i rozliczanie rozrachunków, naliczanie różnic kursowych, integracja z zapisami księgowymi KPiR bądź EP oraz z zapisami VAT;
  • wystawianie i wydruk deklaracji skarbowych rozliczających podatek dochodowy wspólników i pracowników oraz podatek VAT;
  • wystawianie deklaracji ZUS (RCA, RZA, DRA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik;
  • automatyczna dekretacja do KPiR lub EP oraz rejestrów VAT za pomocą definiowalnych schematów;
  • integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo;
  • możliwość pracy jednostanowiskowej bądź sieciowej;
  • obsługa plików JPK_VAT (informacji o prowadzonej ewidencji VAT) i ich obowiązkowa wysyłka do Ministerstwa Finansów;
  • generowanie ksiąg oraz dowodów księgowych do plików JPK i dostarczanie ich na potrzeby kontroli skarbowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznych nośnikach danych;
  • wsparcie dla procedury centralnego rozliczania VAT, gdzie ewidencja prowadzona jest w jednostce podrzędnej, a rozliczenia dokonane są w jednostce centralnej (np. jednostki samorządu terytorialnego, którym podlegają szkoły, zakłady użyteczności publicznej itp.);
  • badanie statusu kontrahentów na podstawie danych GUS, portali Ministerstwa Finansów dotyczących NIP i VAT, bazy aktywnych podatników VIES oraz rejestru kaucji gwarancyjnych;
  • komunikacja z klientami i pracownikami za pomocą wbudowanego klienta poczty i SMS.

 

Więcej

Subiekt NEXO

Nowoczesny, intuicyjny system do obsługi sprzedaży i magazynów.


Subiekt NEXO

Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na jedno stanowisko - 730 zł brutto

Subiekt nexo (system wspomagania sprzedaży) Licencja na 3 stanowiska - 1200 zł brutto

rozszerzenie na następne 1 stanowisko - 600 zł brutto

rozszerzenie na następne 3 stanowiska - 1050 zł brutto

Subiekt nexo to program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.

Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.

Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.

Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego), Rewizor nexo (system finansowo-księgowy), Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy) oraz Gestor nexo (CRM).

Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ, korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury, faktura pro forma, faktura sprzedaży z wielu magazynów;
  • rozbudowany system zamówień - każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
  • kartoteka asortymentu - towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
  • kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
  • prowadzenie elastycznej polityki cenowej - możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
  • obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
  • kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
  • prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe,  wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty;
  • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
  • automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
  • pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.

Więcej

Insert Rachmistrz GT

Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego.


Rachmistrz GT

Cena brutto 550 zł

Rachmistrz GT to nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych. Rachmistrz GT to doskonałe narzędzie zarówno dla przedsiębiorstw samodzielnie dokumentujących działalność gospodarczą, jak i biur rachunkowych. Dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT możliwa jest także podstawowa obsługa płac.

Rachmistrz GT jest kolejną wersją znanych w Polsce programów firmy InsERTRachmistrza 4 i Rachmistrza dla Windows. To sprawny system wyposażony w najnowsze rozwiązania interfejsowe czyniące go programem bardzo ergonomicznym i przyjaznym dla użytkownika.

Rachmistrz GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również Subiekta GT - system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm, Rewizora GT - program do prowadzenia księgi handlowej, Gratyfikanta GT - system kadrowo-płacowy oraz Gestora GT - system zarządzania relacjami z klientami. Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.

Najważniejsze cechy Rachmistrza GT:

  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości);
  • prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów;
  • prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów;
  • prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy);
  • rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń);
  • naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR;
  • Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną;
  • wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS;
  • integracja z systemem obsługi sprzedaży Subiekt GT oraz możliwość współpracy (przez opcję Komunikacja) z innymi systemami (np. Subiekt dla WindowsSubiekt 5 EUROmikroSubiekt dla Windows).

Rachmistrz GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

Insert Gratyfikant GT

Nowoczesny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.


Gratyfikant GT

Cena brutto 1800 zł

Gratyfikant GT jest nowoczesnym systemem kadrowo-płacowym, następcą programu Gratyfikant 3. Program polecamy osobom, które w małych i średnich firmach zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, a także biurom rachunkowym.

Gratyfikant GT posiada wiele rozbudowanych funkcji niezbędnych w dziale kadr i płac. Umożliwia prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat i rachunków, ponadto obsługuje Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ułatwia wystawianie deklaracji skarbowych (m.in.: PIT-4, PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40) oraz ZUS (m.in.: RCA, RZA, RSA, DRA). System dostosowany jest do obowiązujących przepisów. Gratyfikant GT współpracuje z programem Płatnik.

Gratyfikant GT wchodzi w skład systemu InsERT GT, zintegrowany został z programami księgowymi tej linii - księgą przychodów i rozchodów - Rachmistrzem GT i systemem finansowo-księgowym - Rewizorem GT. Możliwe jest przeniesienie do niego danych zgromadzonych w Gratyfikancie 3 oraz mikroGratyfikancie GT, a także w systemie Płatnik.

Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych możliwości programu:

  • unikalny i elastyczny model wynagrodzeń, dający bardzo duże możliwości w zakresie tworzenia, zarządzania i naliczania wynagrodzeń dla pracowników;
  • rozbudowana ewidencja pracowników (badania lekarskie, kursy bhp, nagrody, kary, historia zatrudnienia, podział na grupy, przypisywanie cech, zdjęcia pracownika i wiele innych);
  • ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe);
  • planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych;
  • ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych;
  • rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące);
  • ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje);
  • rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji);
  • definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat;
  • naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS.

Funkcjonalność Gratyfikanta GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GTzielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Gratyfikanta GT.

Gratyfikant GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

Więcej

Insert Rewizor GT

System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości.


Rewizor GT

Cena brutto 1800 zł

Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony jest w oparciu o Ustawę o Rachunkowości oraz dostosowany do wymogów Unii Europejskiej. Przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych jak i biur rachunkowych.

Rewizor GT posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej: od administrowania planami kont, poprzez dekretację i księgowanie, zarządzanie rozrachunkami, po obsługę środków trwałych.

Rewizor GT jest programem niezwykle prostym w obsłudze, o nowoczesnym interfejsie zapewniającym najwyższą ergonomię i wygodę pracy. Dzięki intuicyjnemu kreatorowi wdrożeniowemu początek pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom.

Rewizor GT to część składowa systemu InsERT GT - w pełni zintegrowanego pakietu programów do prowadzenia firmy z sektora MSP, zawierającego także program do obsługi sprzedaży - Subiekt GT, system kadrowo-płacowy - Gratyfikant GT oraz system zarządzania relacjami z klientami - Gestor GT. W Rewizorze GT możliwa jest podstawowa obsługa płac dzięki dołączanemu bezpłatnie programowi mikroGratyfikant GT.

Podstawowe cechy Rewizora GT:

  • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych;
  • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych;
  • zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; rozrachunki wspólne z Subiektem GT;
  • ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne;
  • automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; szczególne wsparcie dla użytkowników pracujących jednocześnie na Subiekcie GT i Rewizorze GT (moduł Dokumenty do dekretacji);
  • funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego przez zdalnego Subiekta GT, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne;
  • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych;
  • definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych;
  • tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu;
  • motor bazy danych Microsoft SQL Server zapewniający wysoką wydajność i bezpieczeństwo pracy;
  • praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku, współpraca z innymi programami firmy InsERT.

Funkcjonalność Rewizora GT można wzbogacić, instalując specjalne pakiety rozszerzeń: niebieski PLUS dla InsERT GTzielony PLUS dla InsERT GT i czerwony PLUS dla InsERT GT. Natomiast użytkownikom, którzy wymagają nietypowych rozwiązań, dostosowanych do specyficznych potrzeb firmy, polecamy dodatek Sfera dla Rewizora GT.

Rewizor GT dostępny jest również w specjalnej ofercie przygotowanej dla biur rachunkowych i doradców podatkowych, która umożliwia zakup programu w promocyjnym zestawie.

Więcej